Оцінювання квесту



Високий рівень
   (20-18 балів)
Достатній рівень
   (17-15 балів)
Середній рівень

  (14-12 балів)
Розуміння завдання
Робота учасника демонструє точне розуміння завдання
Учасник частково розуміє завдання,розміщені матеріали, які мають безпосереднє відношення до теми
Учасник розуміє лише деякі завдання. Розміщені матеріали, які не мають безпосереднього відношення до теми, зібрана інформація не аналізується
Виконання завдання
Висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення до теми, використовуються сучасні засоби візуалізації інформації
Частина інформації несистематизована, поверхова.  Завдання виконано неповністю
Випадковий набір інформації, відповіді неповні, відсутність аналізу інформації
Результат роботи
Чіткий і логічний виклад інформації, структурованість, відредагованість, критичність аналізу, привабливий вигляд
Точність, структурованість, недостатньо виявлена власна оцінка інформації
Матеріал логічно     невибудований, непривабливо оформлений, суть питання розкрита неповністю, проблемні питання, ключові слова залишились поза увагою
Творчий підхід
Робота відрізняється яскравою індивідуальністю, виконана бездоганно
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки
Учасник просто копіює інформацію з запропонованих джерел, нема критичного погляду на проблему









































Вхідне оцінювання

Прізвище,  ім`я учасника квесту _______________________________________
                      Таблиця З-Х-Д    
Що я знаю
Що я хочу дізнатися
Про що я дізнався
   Наприклад:
Історію створення книги
  





Цікаві факти про книгу

Книги є різної форми, це – справжні дизайнерські шедеври!




























Поточне оцінювання

Прізвище, ім`я учасника квесту_________________________________
Завдання:
                           За допомогою піраміди розкажіть про цю річ, яку винайшов Атанасов, оперуючи знаннями, які отримали під час квесту








Підсумкове оцінювання
Прізвище, ім`я учасника квесту____________________________
Завдання:
Які види, жанри  усної народної творчості згадувались під час квесту?




Немає коментарів:

Дописати коментар