Високий рівень
(20-18
балів)
|
Достатній рівень
(17-15
балів)
|
Середній рівень
(14-12 балів)
|
|
Розуміння завдання
|
Робота учасника демонструє точне розуміння
завдання
|
Учасник частково розуміє завдання,розміщені
матеріали, які мають безпосереднє відношення до теми
|
Учасник розуміє лише деякі завдання. Розміщені
матеріали, які не мають безпосереднього відношення до теми, зібрана
інформація не аналізується
|
Виконання завдання
|
Висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення
до теми, використовуються сучасні засоби візуалізації інформації
|
Частина інформації несистематизована, поверхова. Завдання виконано неповністю
|
Випадковий набір інформації, відповіді неповні,
відсутність аналізу інформації
|
Результат роботи
|
Чіткий і логічний виклад інформації,
структурованість, відредагованість, критичність аналізу, привабливий вигляд
|
Точність, структурованість, недостатньо виявлена
власна оцінка інформації
|
Матеріал логічно невибудований, непривабливо оформлений,
суть питання розкрита неповністю, проблемні питання, ключові слова залишились
поза увагою
|
Творчий підхід
|
Робота відрізняється яскравою індивідуальністю,
виконана бездоганно
|
Демонструється одна точка зору на проблему;
проводяться порівняння, але не робляться висновки
|
Учасник просто копіює інформацію з
запропонованих джерел, нема критичного погляду на проблему
|
Вхідне оцінювання
Прізвище, ім`я учасника
квесту _______________________________________
Таблиця
З-Х-Д
Що я знаю
|
Що я хочу дізнатися
|
Про що я дізнався
|
Наприклад:
Історію створення
книги
|
Цікаві факти про книгу
|
Книги є різної форми, це – справжні дизайнерські шедеври!
|
Поточне
оцінювання
Прізвище,
ім`я учасника квесту_________________________________
Завдання:
За
допомогою піраміди розкажіть про цю річ, яку винайшов Атанасов, оперуючи
знаннями, які отримали під час квесту
Підсумкове
оцінювання
Прізвище,
ім`я учасника квесту____________________________
Завдання:
Які види, жанри
усної народної творчості згадувались під час квесту?
Немає коментарів:
Дописати коментар